maandag 17 augustus 2009

mailtje tussendoor

Ik ben nu eindelijk echt een groentje. Het was heel erg raar om vanmorgen geen collega meer te hebben en niet de hele tijd te vragen of we konden gaan eten of ze mee ging naar de badkamer etc.
Na 2 uur in de auto te hebben gezeten (met alleen br Mount van de MTC en 5 elders) kwamen we aan bij de missionhome. Als het goed is sturen ze de foto's die toen zijn gemaakt met president en zuster Ogden ook naar huis (via mail of post) om te laten weten dat ik nog leef en dat ik niet gegijzeld ben door de elders hihi.
Ok, mijn nieuwe collega is Sister Costagliola. Ze is 7 maanden in het veld, en ze komt uit Italie. Ze is nu al heel erg aardig en ik ben blij dat ik geen Amerikaanse college heb. Er zijn best wel een aantal zusters in het veld, een stuk of 15. Groot zendingsgebied joh!
Even iets heel belangrijks; MIJN NIEUWE ADRES:Sister van Eeden7 Westleyh RoadGlen ParvaLeicester LE2 9TPEngeland
We worden niet aangemoedigd om dit aan de hele wereld bekend te maken, maar de post via de missionhome komt 2x per transfer, dus op zich is het wel fijn om post gewoon “thuis” gestuurd te krijgen.Pakketjes wordt verzocht wel naar de missionhome te sturen. Ik ben straal vergeten om een telefoonnummer voor noodgevallen door te geven, maar die heb ik nu niet bij de hand. We mailen in de bibliotheek.
We wonen bij leden in begreep ik en vanavond is meteen vol vergaderingen. Wijkraad, en coordinerende raad etc etc. Welkom in de kerk hahahaha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten