vrijdag 24 december 2010

White Christmas


Lieve allemaal,

We zitten in de bieb die over niet al te lang sluit, want het besloot vandaag weer enthousiast te sneeuwen.
Ok, vrijdagochtend lag er zo'n 3 cm sneeuw (ik ben naar buiten gegaan om het te meten) en aan het eind van de dag lag er 70 cm sneeuw.
Juist. Daarna 2 dagen geen sneeuw gehad, en alles was gecancelled uiteraard! Gisteravond werd het weer erg koud en vandaag sneeuwt het dus alweer sinds 9 uur vanmorgen.
Uiteraard overal paniek. Mensen rennen naar de winkels, maar we zijn echt zo gezegend!! Afgelopen donderdag hebben we 2 kerstpakketten met voedsel gehad van lieve leden uit de Heads of the Valleys wijk, eigen initiatief! :) Heel erg lief, en dat kwam toch mooi uit met de sneeuw!!!!
Ik heb jullie weer geschreven, maar wanneer dat ooit wordt opgehaald is een ander verhaal uiteraard. En wanneer dat dan ook aankomt is ook weer een ander verhaal. Alle vliegvelden zijn afgesloten, en het is gewoon niet bereidbaar de wegen. Het is echt heel erg mooi.

Mam, even een geruststelling, de pakjes zijn vorige week woensdag door de zoneleiders aan ons gegeven :) Dus ik heb mijn verjaarspakje al binnen. Allemaal, ook die van pap :)

Met mij gaat het redelijk goed. We hebben toestemming gekregen om rond te lopen in onze spijkerbroeken omdat we niet met de sneeuw in onze rokken kunnen lopen, tenzij we minirokjes kunnen kopen die voldoende bedekken :P
Dus dat is erg raar om weer in normale kleren rond te kunnen lopen.

Lieve ouders, en broer en zus en aanverwante artikelen (no offense)
ik hou heel veel van jullie. Het is gewoon ongelofelijk raar voor mij want het voelt echt niet alsof de kerst komt. Ik stuur jullie fotootjes mee van de sneeuw in Merthyr Tydfil (uiteraard hebben we een sneeuwpop gemaakt). Ik heb zin om weer met jullie te praten.
Heel veel liefs,
Tosca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten