vrijdag 29 mei 2009

UItnodigingen zijn weg.

Gister liep ik nog in de tempel heel enthousiast te vertellen over mijn zending. De eerste helft van de uitnodigingen voor mijn afscheidsdienst was de deur uit en ik was laaiend enthousiast.

Vandaag is de tweede helft van de uitnodigingen de deur uit gegaan, en plotseling ben ik vreselijk nerveus!

Ben ik wel goed genoeg voorbereid? Weet ik wel waar ik aan begin? Heb ik al mijn spullen al? Vergeet ik niks? Wat nou als...?

Twijfels of ik echt wel moet gaan heb ik totaal niet. Ik ben nog steeds erg enthousiast en ben erg dankbaar voor al het meeleven, liefde en aanmoedigingen die ik van iedereen krijg!


Mijn afscheidsdienst is op 28 juni in het kerkgebouw van zoetermeer (zie ook plaatje hieronder voor een kopie van de uitnodiging). Ik heb niet iedereen's adres, maar iedereen is welkom om te komen!

Graag wil ik een oproepje doen aan alle jong volwassenen, gehuwd of ongehuwd, of ze mee willen zingen met het jovokoor tijdens de dienst. Het gaat om het lied: Wij leren de wereld zijn woord (Leger van Helaman). Oefen dit thuis en neem een kopie mee aangezien we maar iets van 4 jeugdwerkzangboeken hebben en een kopiƫer apparaat dat altijd leeg is in de kerk.


Ik ben nog steeds heel enthousiast, en dus ook verschrikkelijk nerveus. Ik heb er zin in! Maar het weggaan zelf vind ik erg spannend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten