zondag 21 februari 2010

Rugpijn gehad, nu weer volop er tegenaan in Birmingham, 2e termijn


ik Blijf!

Lieve allemaal, Eerste nieuws, weinig veranderingen onder de zusters, voorlopig blijf ik hier nog 6 weken met sister Styles.

Met mij gaat het op zich stukken beter. Zeker met mijn rug. Meeste pijn is weg. Het is wel stijf, soms nog een beetje zeer, maar met wat oefeningen is mijn rug erg snel 'genezen'. Dat heb ik altijd al gehad, toen ik fysio voor mijn rug kreeg ging dat ook onwijs snel, al was ik niet altijd ijverig met het dagelijks doen van de oefeningen.Maar helaas, ik heb een wazige griep te pakken, wat inhoud dat ik chronische koppijn heb waar ik niet met pijnstillers vanaf kom, ook had ik zondag en maandag koorts. Dus ik zat lekker met koorts in de kerk, en ben naderhand naar huis gebracht door de AP's. Maandag ben ik gewoon naar buiten gegaan omdat het meer dan nodig was om bepaalde onderzoekers te zien. Op dit moment zitten de meeste onderzoekers in zo'n twijfelsituatie waarin ze meer invloed van de Heilige Geest moeten voelen, dus daarom doe ik meer dan ik eigenlijk zou moeten doen. Ook omdat ik wil laten zien aan zowel de zendingspresident als aan Hemelse Vader, dat ik wel degelijk bereid ben om hard te werken!Ik ben zo dankbaar voor die gelegenheden die ik heb gegrepen, want nu is 1 van onze onderzoekers EINDELIJK klaar om gedoopt te worden. Ze had al twee keer eerder een doopdatum, maar nu eindelijk wil ze de stap definitief nemen. Dus we werken nu naar 12 maart toe (eigenlijk wilden we 13 maart, Faizels verjaardag :), maar dat kon helaas niet).Ik ben ontzettend blij dat we nu daarnaartoe werken.
Ook onze andere onderzoeker is fascinerend! Hij lijdt aan depressies en OCD (obsessive compulsive disorder) en hij houdt alle commitments (hij leest, hij bidt, hij komt naar de kerk), maar hij voelt de Geest niet en heeft nog geen getuigenis ontvangen. Verder onderwijzen we hem heel grondig. Een les die we normaal gesproken in 1 keer geven (les 3, het evangelie van Jezus Christus), hebben we nu al in tweeen gesplitst, en vanavond gaan we het waarschijnlijk alleen over bekering hebben, waar hij zelf om gevraagd heeft!Deze man is echt geweldig! Ik hoop gewoon dat hij een heel sterk getuigenis opbouwt en door zich aan alle commitments te houden, hij de stap durft te nemen om gedoopt te worden.
Ik hou ontzettend veel van jullie. Vandaag zitten we in een internetcafe, dus ik heb het koud :PIk stuur zo nog een email met meer foto's. Over een half uur begint tranfers officieel voor de rest van de zendelingen, en krijgen we een nieuwe AP.O hemel, voor ik het vergeet te vertellen, 1 van mijn zoneleiders is naar huis nu, en we hebben nu 2 italiaanse zoneleiders. AHRG!!!! 1 WAS VERMOEIEND GENOEG! (oeps verkeerde knopje). En ook mijn districtleider, elder Brandenburg, is zoneleider geworden, en krijg ik dus een nieuwe zoneleider. 1 van de AP's is naar huis, dus we krijgen ook al een nieuwe AP. Dus erg veel veranderingen. Onder de zusters verandert er eigenlijk niet veel. We krijgen een greeny erbij, en er is er 1 naar huis. Volgende transfer verandert er veel meer, met 2 naar huis, 1 binnen. Dus dat betekent dat president Ogden 1 van de gebieden voor zusters moet sluiten, en dat er ergens een drietal komt... spannend!!! We zullen zien. Eerst deze 6 weken overleven en weer hard werken. Heel veel liefs,Tosca


Geen opmerkingen:

Een reactie posten