dinsdag 23 maart 2010

Laatste loodjes wegen het zwaarst


Met mij gaat het wel redelijk. Heb het moeilijk met mijn ziekzijn en steeds starmotor zijn voor mijn collega, en hoop een beetje dat zij woensdag wordt overgeplaatst.
En zodra het ene kwaaltje weg is, word ik geplaagd door het volgende kwaaltje. En ik vind dat dus niet zo heel erg gezellig. Maar ik probeer gewoon door te zetten. Ik heb deze week wel veel meer tijd genomen om geestelijk veel te studeren zodat ik niet helemaal zou instorten en afvallig zou worden, en ik merk wel dat dat enorm heeft geholpen tot nu toe.

We hebben op dit moment niet echt onderzoekers. We hebben er 2, die beide wat meer op leeftijd zijn, maar ze maken geen vooruitgang; komen niet naar de kerk, de ene leest wel maar bid niet en de ander bid wel maar leest niet!
Dus dat is op zich wel irritant! Het is nu vooral de tijd om nieuwe onderzoekers te vinden, maar ook dat is moeilijk...

Verder ben ik meestal niet zo chagrijnig hoor! Maar ik ben gewoon een beetje gestresst.
Ik heb lekker veel post gekregen van thuis, dus dat was wel ontzettend fijn, maar omdat we dus zo weinig slapen (nog steeds geen idee hoe dat komt) kreeg ik er zelfs heimwee van! Lekker belachelijk! Want ik heb er juist enorm van genoten!

De doopdienst is helemaal goed gegaan. We hadden nog even een beetje een twijfelmoment met haar of het wel of niet zou doorgaan, maar ze was er helemaal klaar voor en had er zin in :) Dus dat was goed!

Heel veel liefs,Tosca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten