vrijdag 2 april 2010

Rugby

Ik ben dus verhuisd naar een nieuw gebied, nieuwe collega.
Ik zit nu in Rugby, en dien ook in Daventry, wat een gemeente is. We hebben een auto, en dat is echt enorm wennen weer! Na 3 maanden in de bus, helaas ook door weer en wind, is het echt even aanpassen dat we weer een auto hebben! Wel fijn is dat ik nu kan oefenen met de auto, al wacht ik nog even tot ik het gebied een beetje beter ken.

Dit transfer zal 5 weken zijn, dus vlak voor moederdag zijn er weer overplaatsingen. Het is een beetje een gekke situatie, en ik weet niet precies waarom. Kennelijk heeft het niks met moederdag te doen (wat ik eerst dacht), maar het heeft iets met de MTC te maken.

Mijn nieuwe collega is sister Layton, zij kwam met de MTC groep van sister Strein, en is dus 6 weken 'jonger' dan ik op zending.
Ik stuur volgende keer hopelijk wel een foto waar we beide op staan.

Mijn nieuwe adres is:
Flat 2
Saskia Court
Oliver Street
Rugby
Warwickshire CV21 2LL
Engeland

Ik kijk erg uit naar het gebied hier, ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat uitpakken met 2 gebieden.
Heel erg veel liefs,Tosca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten