maandag 4 oktober 2010

Algemene Conferentie


Lieve allemaal,

Hoe is het met jullie? Met mij gaat het wel goed. De tijd is nog zeer kort, maar we werken hard door.
Het werk op dit moment is even frustrerend omdat we bijna een lege teachingpool hebben en beide wijken veel van ons verwachten, maar we kunnen niet op 100 plaatsen tegelijk zijn en dat is wel moeilijk en jammer.
Maar goed, ondertussen gaan we hard door.

Algemene Conferentie was echt super! Ik heb er enorm van genoten moet ik zeggen!
Het is even een grote geestelijke vitaminepil die we slikken.
Hoe hebben jullie algemene conferentie ervaren?

Oja, even een rare vraag, maar wanneer is het wintertijd? Want ik geloof dat die voor engeland en Nederland hetzelfde zijn. In ieder geval was dat het geval met zomertijd.
Altjid goed om daarvan op de hoogte te zijn, en om meer en langer te kunnen slapen.
Slapen is altijd een zegen voor iedere zendeling die het einde nadert. :P

Cheryl kwam naar de algemene conferentie. We werken nu al een tijdje met haar, maar ze is nog niet eerder naar een kerkdienst geweest. We hebben haar en haar zoontje wel een rondleiding door de kerk gegeven (lang leve het hebben van de kerksleutels!), maar nou kwam ze naar de ZHV conferentie en heeft er erg van genoten. Ik hoop echt dat ze vooruitgang blijft maken en dat ze het verlangen krijgt om gedoopt te worden. Dat is iets dat iedere zendeling wil. En zeker omdat we het nu niet haasten (wat ik ergens nu wel wil aangezien op 20 oktober weer transfers is).

Ik mis jullie en ik hou heel erg veel van jullie. Ik heb verder niet echt wereldschokkend nieuws.
Donderdag hebben we zowel flatinspectie en tegelijk interviews. President en sister Ogden komen onze flat inspecteren en dan heeft president Ogden meteen interviews met ons. Op zich wel erg handig.

Heel veel liefs,
Tosca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten