maandag 27 september 2010

Uitgeslapen


Uit Tosca's mail van 20 september:
Lieve allemaal,

Een hele woelige week gehad met van alles dat er gebeurde.
We werkten zo hard en onze plannen vielen op een bepaald moment in het water en we waren zo moe dat we geen zin hadden om te koken, dus we gingen naar een afhaalchinees.

Goed, dit lijkt wel het begin van een mop, maar het was realiteit hahahaha: twee zusterzendelingen en een priester gingen naar de chinees...
en dit gebeurde dus echt :) Het was erg grappig, en ik geloof dat sister Strein en ik ons minder op ons gemak voelde dan de priester (had echt zo'n wit boordje aan) :P Maar het was wel leuk.

Gister hadden we een geweldige doopdienst :) Shannon was gedoopt en ik stuur wat foto's mee.
De moeder is dus een inactieve vrouw die weer terug naar de kerk komt, de vader is geen lid, maar wel heel aardig en supportive naar vrouwlief toe.

Er waren veel mensen aanwezig, maar ik moet zeggen, 9 uur in de kerk zijn op een zondag is absoluut niet mijn favoriet!!!
Eerst 3 uur kerk van Merthyr, en daarna een uur tussendoor waarin we alles probeerde te regelen in de kerk met de doopdienst etc. En daarna 3 uur kerk van Heads of the Valleys. Daarna 1 uur kerk omdat we de doopdienst hadden (we zitten nu op 8 uur) en daarna was er nog een soort minibuffetje erna van de familie, en we deden dienstbetoon naderhand. We zaten dus van 9.30 tot 20.30 in de kerk!!! Lange dag, en ik ben blij dat het vandaag p-day is.

Ik heb dan ook vandaag uitgeslapen en ik hoop vanavond gewoon lekker te kunnen slapen.

Ik hou heel veel van jullie!
Liefs,
Tosca

Hierbij de foto van Tosca met zr. Meurs, maar die hoorde bij een andere mail :) F.v.Eeden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten