dinsdag 8 december 2009

4 nov

Lieve allemaal,

Geen verschoven p-day, maar het was veel te druk om 2 computers tegelijk te krijgen en aangezien we eigenlijk maar een uurtje mogen mailen, en het erg irritant is om 2 computers een uur na elkaar te krijgen konden we gister niet mailen. Ik heb Chris Wright gevraagd om jullie een berichtje te sturen, maar ik denk dat hij het vergeten is?
Maar goed, we hebben nu lunchpauze en nemen nu dus lekker de tijd om te mailen.Hier gaat alles best lekker. Ik ben verschrikkelijk moe omdat mijn collega praat in haar slaap. En niet fluisteren ofzo, nee, hardop hele verhalen! Erg grappig ook wel :) Maar zeer slecht voor mijn nachtrust.Ik ben dus permanent moe, maar desalniettemin ben ik wel blij en gezellig. Het weer hier valt redelijk mee, af en toe hebben we een regenachtige dag. De temperatuur is wel drastisch gedaald en het is nu overdag tussen de 7 en de 11 graden en 's avonds daalt het niet heel erg diep, maar het begint wel echt koud te worden!
We hebben een aantal hele goede onderzoekers, maar eigenlijk geen met doopdatum. De oudste kinderen van de inactieve man willen graag gedoopt worden. Omdat Joshua nu 7 is en pas eind november 8 wordt zullen ze op 5 december gedoopt worden! Heel erg fijn nieuws, maar het jammere is dat het pas volgende transfer is.En aangezien ik vermoed dat ik er dan niet meer ben zijn het toch mijn dopelingen, maar ik zal er waarschijnlijk niet meer bij zijn. Dat is wel erg jammer!
Afgelopen zondag hadden we een heel gezin in de kerk waarvan er 4 gedoopt kunnen worden, en in de middagdienst hadden we nog een onderzoeker. Maar geen van deze mensen hebben de doopdatum aangenomen! :( Maar ze willen wel dat we hen blijven onderwijzen, maar we kunnen ze donderdag pas zien. Dat is erg moeilijk vind ik.Maar onze districtleider heeft er vertrouwen in dat we het kunnen, en omdat ze naar de kerk zijn geweest kunnen ze nog steeds dit transfer worden gedoopt. Maar dan moeten we ze wel kunnen onderwijzen en moeten ze ook begrijpen dat onze kerk de enige kerk met de juiste authoriteit is!
Maar verder is het wel leuk. Afgelopen p-day zijn we naar de ruine van Kirby Muxloe geweest wat echt ontzettend mooi was! We zijn er samen met Grace heen geweest en we hebben er veel foto's gemaakt. Ik stuur er een zooitje op met de mail :)
Hoe is het thuis verder? De poststaking was verschrikkelijk want ik heb een week geen post gehad en wat heb ik dat gemist zeg!!! Gelukkig kreeg ik maandag en gister een hoop post. Ik heb iedereen thuis al geschreven en dat is ook op de post. Ik heb nu eindelijk over sisterstransfer geschreven :P Hahahaha. Ik was dat echt zo straal vergeten. Soms maken we dingen mee en dat maakt echt totaal geen indruk op me ofzo. Vorige week hadden we zone conferentie en een hele groep elders trok de auto van president Ogden, hiermee wilde ze een punt duidelijk maken, maar toen we het daar gister over hadden was ik dat dus totaal vergeten! Elke dag maken we nieuwe dingen mee, spreken we met andere mensen, en ik onthoud dan ook heel slecht gezichten en namen van mensen die we maar 1 keer ontmoeten.
Het werk is geweldig, ook wel vermoeiend, maar verder prima :)Ik hou heel erg veel van jullie! Ik denk veel aan jullie.
Heel veel liefs,Tosca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten