zaterdag 19 december 2009

Senior in duo







Lieve allemaal, Gister en vandaag heb ik post voor thuis eindelijk op de post kunnen doen. Ik heb echt totaal geen tijd of mogelijkheden gehad om mensen te kunnen schrijven. De reden waarom ik wel tijd had nou was dat ik woensdag voedselvergiftiging opgelopen heb en 12 uur lang heb overgegeven. Dus dat was absoluut geweldig maar niet heus. En het erge was dat we op exchange waren. Gelukkig was ik dus thuis, maar sister Styles moest voor mij zorgen terwijl ik dus lekker over mijn nek ging. Ik ben al heel erg lang niet meer zo ziek geweest! Ik ben die dag 4 kilo afgevallen! De volgende dag was natuurlijk de beroemde zone conferentie met elder Teixeira, en hij is echt onwijs gaaf! Ik was daar dus, totaal uitgeput, maar we hebben mooi wel gezongen met ons kleine koortje.De dag erna was ik dus totaal kapot en gaf 's ochtends nog 1 keer over, en daarna moest ik de HELE dag in bed liggen. Toen had ik dus tijd om jullie wat meer te schrijven. Deze week is echt heel erg vol geweest voor mij, dus ik vergeet echt alles! We zitten nu in Birmingham vanaf het kantoor lekker naar huis te e-mailen. Sister Zechmann heeft haar greeny gekregen, en ze is echt heel aardig, spreekt erg goed engels al is ze uit Kroatie.Heel erg leuk was dat ze mij de groetjes van elder Boom deed, die mij op het doopbord zag hangen op de MTC. :)Wat ontzettend geweldig om te horen dat er zoveel zendelingen nu vanuit Nederland vertrekken. Mam, ik las trouwens uw relaas over Suus (oeps, moet officieel zuster Vels zeggen), ik kan me dat zo goed voorstellen! Af en toe heb ik heel erg behoefte om jullie te zien, of zelfs vrienden vanuit Nederland, maar ik zou dat erg moeilijk vinden om dat los te laten iedere keer.Waar zit zij nu?Ik merk ook dat ik zelfs moeite heb om elder Broekman de hele tijd elder te noemen in plaats van Rick. En ook om niet te familiair te worden in het begroeten. We mogen elkaar alleen een hand geven en soms voelt dat heel raar. Maar lekker Nederlands praten doen we gewoon :) Er is eigenlijk zoveel te vertellen, maar aan de andere kant weet ik niet wat te zeggen omdat er zoveel gebeurd is!Ik zie erg uit naar kerst, maar aan de andere kant zie ik er ook een beetje tegenop.Ik heb trouwens mijn verjaarspakketje binnen, die laat ik lekker dicht tot mijn verjaardag. Owja, zondag was sister Zechmann's verjaardag en we hebben haar verjaardag heel fijn gevierd. 's Ochtends cadeautje en cakejes op bed (lang leve de sintcadeaus :D daar had ik er 1tje uitgevist voor haar). Daarna gewoon naar de kerk, en toen hebben we bij Vicky een 'fake christmas' gevierd, wat heel erg fijn was. We zijn er veel langer gebleven dan eigenlijk de bedoeling is, je mag max maar 1 uur bij leden blijven. 's avonds gingen we naar de kerst devotional van het eerste presidium en daarna gingen we het laatste uurtje van de dag langs een paar minderactieve leden (wat overigens ons kerstproject is, maar we willen dat onder de pet houden). De Wrights wilden mijn verjaardag best vieren, maar ze vertrekken die dag, of de avond ervoor, dus moet ik nog maar even zien of ik mezelf bij iemand durf uit te nodigen. De enige bij wie ik dat durf is bij hen. Deze week was voor mij echt een beproevingsweek, of testweek. Maar ik heb er zin in. Ik wou alleen dat ik niet zo extreem moe was de hele tijd. Het is raar om te bedenken dat er al 3 weken voorbij zijn en dat sister Strein en ik nu volledig op elkaar aangewezen zijn. Al ben ik ontzettend blij dat ik niet meer in een trio ben. Ik ga sister Zechmann echt ontzettend missen! Ondanks dat we af en toe een soort ongesproken machtsstrijd voerden. Ze was echt een hele fijne collega. Maar goed. Volgende week zal ik niet e-mailen. Misschien dat we ergens tussendoor tijd vinden om te e-mailen. We hebben namelijk een speciale p-day voor 5 zone's samen, waar we kerst vieren.

2 opmerkingen:

  1. Lieve Tosca, ik hoop dat je je weer helemaal gezond voelt, en dat je mag genieten van deze Kerstdagen. Je doet geweldig werk! Liefs, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Tosca,

    Na een lange tijd weer iets van Maarten horen kan dus toch nog ;)

    Ik heb je brief een tijdje geleden van de Elders uit Heerlen gekregen! Zij hadden hem via de elders van Eindhoven van Angelique gekregen.
    Wat gaaf om al je belevingen te lezen!
    Met mijn gezondheid gaat het wat beter maar nog niet oppie toppie helaas :(

    Ik voel me goed in mijn nieuwe wijk doch ben ik er niet vaak (helaas....) vanwege andere verplichtingen (orkesten!)

    Nog proficiat met je verjaardag trouwens!

    Liefs
    Maarten
    p.s. ik ga je gauw een dikke brief schrijven met hoe bhet verder met me gaat

    BeantwoordenVerwijderen