dinsdag 3 augustus 2010

Niet bij te houden (2)


1 juni:


Vandaag, uiteraard op p-day (de vloek van de vrije dag) regent het. Maar desalniettemin gaan we gewoon gezellig naar Brecon, en we zien wel wat we daar gaan doen.


Afgelopen donderdag is Nikolai gedoopt :) Het was echt een geweldige dag en zondag is hij bevestigd. Het fijne is dat hij echt een enorm fijne zegen heeft gehad, waarin hem allerlei dingen is beloofd.
We moeten hard zoeken naar onderzoekers, tegelijkertijd het vertrouwen winnen van 2 wijken, minder-actieven en natuurlijk onderzoekers. Gister hadden we iemand die echt veel potentieel heeft, maar die verder helaas geen vervolgafspraak wilde maken.

Mijn Welsh is heel slecht, ik kan niet eens de naam van de kerk uitspreken in Welsh, maar ik ben wel een lief welsh accent aan het krijgen. :) En dat vind ik heel leuk.


Afgelopen 2 weken hebben we dus in beide wijken een toespraak gegeven, en dat was echt enorm fijn, en ook wel eng, maar op die manier kunnen wij onze geestelijkheid laten zien, en verder ook ons voorstellen aan de wijken.


Ik vind het hier in Merthyr Tydfill echt geweldig, en ik vond Leicester echt te gek, maar ik voel me hier ook echt enorm thuis! :)


Ik krijg gewoon post hier, dat komt erg mooi uit :) Pakjes, wat wij als gewone buspakjes zien, kloppen ze hier op de deur, gelukkig hebben we hele aardige buren die voor ons pakjes willen aannemen.

Ik hou ontzettend veel van jullie!
Heel veel liefs,
Tosca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten