dinsdag 3 augustus 2010

Weer bij te houden... in Merthyr Tydfill Wales


Lieve allemaal,
Er is altijd zoveel te vertellen, deze week is een gekkenhuis geweest en ik ben blij dat ik eraf ben. Ik moet nog wel enorm wennen aan alle nieuwe veranderingen.


Allereerst, de leden van de beide wijken in Merthyr Tydfill vonden het erg leuk dat ik weer terug ben en werd blij begroet.
Ik werd in geen van de wijken gevraagd om mijn getuigenis te delen, maar omdat het vasten en getuigenisvergadering is gaf ik in beide wijken mijn getuigenis. Dus dat was leuk.

Zaterdag hadden we een huwelijk in de wijk, dat was erg leuk om mee te maken, en hoe verschrikkelijk anders was dat zeg!!! Ik had dat totaal niet verwacht, omdat ik natuurlijk onze Nederlandse huwelijken met absolute stricte scheiding tussen staat en kerk ben gewend!
En hier was dat dus niet zo. En het nazeggen van de bisschop was ook erg vreemd, maar ik vond het enorm leuk om eens een keer iets verschillends te zien, want ik ben nog nooit in het buitenland bij een huwelijk geweest.


Ik ben dankbaar dat Hemelse Vader mij echt laat voelen en helpt om in te zien van het hoe en het waarom sommige dingen gebeuren. Zoals mijn rare verhuizing voor 6 weken.

Ik hou van jullie!
Hele dikke knuffels,
Tos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten