dinsdag 3 augustus 2010

Niet bij te houden (6) Birmingham


10 juli: "Sister Van Eeden is going to sing I'm Trying To Be Like Jesus at Ben's baptism! We are so happy and Ben can't wait to be baptised :)"


11 juli: Tosca's collegue has had an honourable release do to health problems and went home on Wed evening. Tosca is now in our ward again with Sister Stillman and Sister Nadsady. As Sister Stillman goes home week earlier (visa run out) than the planned transfer, Tosca will probably be here until beg Aug, but I will let you know just as soon as I know. I will post piccies of Ben's baptism here on FB too.


13 juli:

Lieve allemaal,

Het gaat goed met mij. Ik ben nu al een beetje gesetteled hier, en het is raar om terug te zijn en met mensen te werken die ik nog niet ken, maar ook leuk, omdat we met mensen werken die ik samen met mijn eerdere collega heb gevonden, en hopelijk kunnen we er een paar dopen :)
Sister Stillman gaat volgende week naar huis, en daarna zit ik hier in ieder geval nog 1 week met sister Nadsady.


Ik voel me echt een stuk blijer. Ahoewel ook een stuk moe-er aangezien we vooral veel buiten zijn en lopen.


Ik ben nu officieel in leeftijd de oudste zusterzendeling, en per volgende week ook de oudste in zendingsleeftijd zusterzendeling!
Raar idee.
Het lijkt erop dat er komend transfer totaal geen nieuwe zusters zullen komen, dus blijft ons aantal gelijk.

Ik hou ontzettend veel van jullie. Dank jullie wel voor alle gebeden en extraatjes.
Mies, ik zet iedereen die maffe bril op, en ik kijk of ik op districtmeeting mensen die bril kan laten opzetten, en ik ga ook proberen om pres Ogden zo ver te krijgen hahahahaha.

Ik hou van jullie!
Veel liefs,
Tosca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten