dinsdag 3 augustus 2010

Niet bij te houden (7) Birmingham


20 juli:

Lieve allemaal,

Hoe gaat het thuis? Hier is het enorm benauwd en soms ronduit heet!
Vandaag schijnt de zon niet, maar het is wel 26 graden! Best heet dus...

Ik zit nu op kantoor te mailen omdat we net sister Stillman hier af hebben geleverd. Het is raar om ineens weer met z'n tweetjes te zijn na 2 weken met zn drietjes te zijn.
Het is voor mij wel even slikken om twee keer binnen 2 weken afscheid te moeten nemen van mijn collega's. Het is enorm raar.


We werken enorm hard. Afgelopen zaterdag hadden we een doopdienst van Ben Fisher, de oudste zoon van de Fishers. Ik heb er uitgebreid over geschreven. Ik heb vandaag een brief weer op de post gedaan.
Post doet er 3 dagen over, en we krijgen het in de ochtend, tijdens companionship study, erg fijn dus :)

Het is raar om te bedenken dat ik vanaf vandaag, vanaf nu eigenlijk, de oudste zusterzendeling in het veld ben. Tussen sister Stillman en mij gaat er geen van de zusters gepland meer naar huis. Dat is op zich eng, want dat betekend dat er zusters nu naar mij op gaan kijken, dat ik nu een voorbeeld wordt voor anderen.


Nou lieve allemaal,
heel erg bedankt voor alles. Ik hou van jullie!
Liefs,
Tosca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten