dinsdag 3 augustus 2010

Niet bij te houden (4)


29 juni:

Lieve allemaal,
Heel erg bedankt voor alle extra en lieve post! Ik ben er echt ontzettend blij mee en ik ben enorm blij dat alles goed is gegaan met de begrafenis enzo. Ik heb net de brief van mam gehad over de begrafenis (van zondag) en raakte me toch wel. Want ondanks dat ik in een totaal andere wereld leef is het toch familie, en moet ik het toch een plekje geven.Met mij gaat het redelijk goed. Ik heb gister een enorm dikke brief voor thuis op de bus gedaan.
Oh, Mies, enorm bedankt voor de leuke WK bril!!! Ik vind hem om te gillen!En al mijn collega's krijgen die mooi op.
Vandaag mail ik vanuit Merthyr! We hebben toestemming om hier onze p-day te houden aangezien we morgen in Cardif zijn voor de speciale zoneconferentie met elder Kopischke.
Heel veel liefs,Tosca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten