dinsdag 3 augustus 2010

Niet bij te houden (8) weer naar Wales!


24 juli Nieuws uit Birmingham:

Sad sad news, the Sisters being moved out next week and NOT being replaced. Tosca does not know where she's going at this stage or even if she will still be with Sister Nadsady.

I'm so grateful that she has become such a good friend to our family!


27 juli: Nieuws uit Birmingham:

She's on the move again.....back to South Wales, Merthyr Tydfil. She's back with Sister Strein, which I believe is her third time!! Can't say she has had a boring mission!!!


28 juli:

Lieve allemaal,

Dankzij mijn vriendin in Birmingham weten jullie nu dat ik terug verhuis naar Merthyr Tydfil. In de afgelopen 4 maanden ben ik nu dus 5 keer verhuisd! Ik ben al het verhuizen een beetje zat nu, want continue afscheid nemen (vooral in de afgelopen 3 weken ook van 2 collega's die naar huis gingen) doet toch wel pijn en als zendeling heb je niet altijd tijd om alles een plaatsje te geven.


President Ogden en ik hadden zondag een gesprek samen, omdat ik altijd, als er rare dingen gebeuren (zoals nu deze move weer) het waarom wil weten. Ik ben hem er erg dankbaar voor dat hij me dit vertelde.
Hij had het gevoel dat mijn tijd in Merthyr nog niet voorbij was en dat ik daar in de eerste plaats had moeten zijn.
Ik vond dat heel frappant dat hij dat zei, want ik heb precies hetzelfde in mijn dagboek geschreven de dag dat ik hoorde dat ik vertrok uit Merthyr!


Heel erg bedankt voor al jullie gebeden en steun de afgelopen tijd. Dat heeft me er echt doorheen gehaald.
Ik mis jullie. Ik hou verschrikkelijk veel van jullie!
Hele dikke knuffels!!!!!

Liefs,
Tosca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten