dinsdag 3 augustus 2010

Niet bij te houden (3) Wales West


16 juni


Lieve allemaal,

OP dit moment zit ik in Birmingham waar ik jullie even kan mailen dat ik ben verhuisd, en ik schrijf jullie later!
Zit nog in wales, maar nu in Newcastle Emlyn (en ik woon dan in Cardigan aan de westkust).

Liefs,
Tosca


22 juni:

De wijk hier in Newcastle Emlyn is weer een familiewijk, wat ik op zich best wel 6 weken heb gemist, met 2 vrij oude wijken.

We zijn gezegend met iemand die gedoopt wil worden. Hij was gevonden in april, waar sister Styles en sister Nemec hem begonnen te onderwijzen tot hij van de planeet was gevallen en vorige week zaterdag liepen de zusters weer tegen hem aan en hij vroeg of ze hem later in de week wilde bellen. Dus dat deden we donderdag. Hij kwam naar de kerk en hij besloot dat hij gedoopt wilde worden. Dus op 14 augustus wordt hij gedoopt :)
Dat was een leuke verrassing :)


Zondag was sister Styles verjaardag en ze heeft echt een fijne verjaardag gehad. (ik had eraan gedacht en een scoobidoo kaart gekocht aangezien zij een aanbidder van hem is).


Mensen spreken hier meer Welsh, en ik hoop snel ook wat Welsh te leren (pap, enorm bedankt voor het onze Vader in welsh!)
Maar mensen hebben hier een meer engels accent (posh engels!) dan in Merthyr, en ik mis het welsh accent eigenlijk heel erg!! Klinkt misschien raar, maar ik genoot er echt van.


Verder zien we wel hoe het allemaal loopt. Sister Styles heeft het erg moeilijk, maar we hopen er doorheen te komen.

Heel veel liefs,
Tosca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten