dinsdag 3 augustus 2010

Niet bij te houden!

Tosca's blog was bijna niet bij te houden de afgelopen tijd, dus nu maar een paar updates:

26 mei:
We hadden een belachelijke dag waarop ik rijles had, en sister Strein hard wilde leren voor haar theorietest die ze vandaag had. En verder kregen we rond 9 uur ineens te horen dat onze auto een apk keuring nodig had (hier heet dat een MOT en dat duurt een uurtje).
Dus dat moesten we allemaal doen en regelen...

Ik ben de laatste tijd veel in de keuken te vinden, waar ik allerlei stamppotrecepten aan het uitproberen ben (uit een boekje dat mam me had gestuurd). Gister was ik bieten aan het snijden, maar ik dacht dat ik ze moest koken, dus ik had het water uitgelekt in een pannetje halfgevuld met water en toen kwam ik er achter dat de bieten al gekookt waren... o.
Goed, dus ik liep heel droog, met mijn roodbesmeurde handen en het pannetje naar sister Strein (want het leek echt op bloed) en zei heel droog: ik heb mijn vinger afgesneden. En arme sister Strein geloofde me ook nog (met al het "bloed").
Ik zei het niet eens met een al te tragisch gezicht, dus ik was stomverbaasd dat ze me nog geloofde ook! Hahahahaha.

Nikolai wordt morgen gedoopt :) echt super!!!! :)
Verder werken we in beide wijken met een aantal onderzoekers, wat heel goed was.

Afgelopen zondag moesten zowel sister Strein als ik een toespraak geven. We waren de enige twee sprekers, dus beide kregen we de opdracht ieder 25 minuten te spreken... slik!
Dat was echt schrikken, nou mijn toespraak duurde 35 minuten, en sister Strein was blij want die had dus een hele korte toespraak.
Het onderwerp was ook nog eens vrij. AAAAH!

Vandaag hadden we districtbijeenkomst en sister Strein en ik wilde een geintje uithalen met de elders. Dus we hadden onze naambordjes gewisseld, kijken hoeveel elders het zou opvallen. We hadden ook besloten dat elder Prestwich het als eerste zou opvallen, simpelweg omdat hij echt een gentleman is.
Verder zag elder Heller het ook vrij gauw en toen raakte arme elder Wong gigantisch door de war! Hahahahahaha, nou het was erg leuk, en ik denk dat we het ook voor interviews gaan doen :) Of anders volgende transfer.

Lieverds, Ik hou van jullie!
veel liefs,
Tosca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten